Yalan nickler

Benim için heRKez deqiL ben öNemLiyim ..

kaLbin ağLasaDa gülümSeme inaDıma (!)





Yalan nickler



hayaT aLtta kaLanın Canı ÇıkSın oyUnu ben aLtta kaLdım deRsimi aLdım (!)



hayaTım aRtık qöRüntüLenemiYoR =(


eyLüLün soN qeceSi.. yaLnızLık idami (!)

Tü----üğümü yaLamakTır en büyük hoBin (!)

EqeR Bana EveT Dersen Sana 1 KuTu Şeker aLırım (!)



Fåяқ ωåя √

Baktıkça чüzüne
Acıчorum haline .. .


Bensiz чaşamaчı söчle sana kimler öğretti ?

мч love .. . ♥


Kim TutMu$ kİm késmİ$ kİm pİşİrmİş kİm yémİş.
iLqiLenMeemmm



Kim özler k o k u n u benim ö z l e d i ğ i m kadar?
Kim çeker [ kahrını ] benim çektiğim kadar !



Hér şéyin bir sonu oLdu gibi bizimdé sonumuz vardı ve GéLDİ =/


* Bir Mumun Ardında Bekleyen Rüzgar
Işıksız Ruhumu Sallarda DUrur ...


S e n s i z anlamı yok hayatın ♥
Kıymeti yok kurduğum hayallerin ...
Verdiğim kavganın anlamı yok...




Yanmdα oLmsαndα αkLımdαsn her sOLuktα..~

gülümseme sözleri

Kendine Yaptıkların ve Kattıkların vasat Durumda..
P*çlik Tavan yabmış Ruhunda ! (;


Katıksız bir KAYITSIZLIK var bugün bakışlarımda...
Hani şu dünyada sadece üç insana has kayıtsızlık;
Ya umutsuzca saf ya umutsuzca içe kapanık ya da umutsuzca umut dolu .]















Hayat beyazın tonlarından mı ibaret o.O


^^



Benim özgürLüğe açıLmış kanatLarım var..SonsuzLuğa çıkan kapıLarım var..Senin beş para etmez kuraLLarın varsabenim öLümsüz masaLLarım var..










anLadIm ki ; heRkeSin kendine qöRe biR bo$Luqu war
AnLadIm ki ; heR bo$Luk biR ba$kaSının ki iLe doLar (.

0 yorum:

Back to Home Back to Top