27 Haziran 2009 Kpss Soruları

27 haziran 2009 kpss ye sadece lisans düzeyinde A grubu ve Öğretmenlik kadrolarına atanmak isteyen adaylar girecek. Yarın sabah saat 09.30 da yapılacak sınavda Genel kültür ve Genel yetenek soruları yer alacak, yarın öğleden sonraki yani 14.30 daki sınavda ise öğretmen adaylarının gireceği Eğitim bilimleri testi yer alacak. Sorular ve cevaplar birazdan sitemizde yer alacaktır.


meta taqs:2009 kpss eğitim bilimleri soruları, 2009 kpss genel kültür soruları, 2009 kpss genel yetenek soruları, 27 haziran kpss soruları, 27 haziran kpss yanlış soru varmı, eğitim bilimleri sınavı soruları cevapları, eğitim bilimleri testi cevapları, eğitim bilimleri testi soruları, kpss 2009 da çıkan sorular, kpss soruları 27 haziran 2009, ösym.com, ösym.gov.tr, Sınavlar

0 yorum:

Back to Home Back to Top