Sezen Aksu Yürüyorum Düş Bahçelerinde Albümü Dinle Sezen Aksu 2009 Albüm Dinle

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVG3bGgJq8E7WpWEsii4U1yLjvEf4i9-Y5lJLyMjv6zbC1eIqunYw29HxKTnG-wJ2m2j6_U7ZBOEgZvPTnt4B6bFEhH7g6j6LH4JJprZzoD2H3JfdrkzKwsKclllpiAtboUfBKmdR_65qr/s400/musicdmc162.jpg

Sezen Aksu "Yürüyorum Düş Bahçeleri'nde"
isimli yeni albümünü tamamladı. DMC etiketiyle müzik marketlerdeki yerini alacak olan 2 CD'lik albümde üçü yeni olmak üzere toplam 29 şarkı yer alıyor. 1996 yılında yayınlanan "Düş Bahçeleri" albümünün devamı niteliğindeki çalışmada kimi şarkılar akustik, kimi şarkılar da elektronik altyapılarla yeniden hayat buldu...


Aranjör kadrosunu Aykut Gürel, Aytuğ Yargıç, Fahir Atakoğlu, Kıvanch K, Mithat Can Özer, Mustafa Ceceli'nin oluşturduğu albümde "Kaçak", "Kurşuni Renkler", "Elveda", "Çakkıdı", "Büklüm Büklüm" gibi sevilen eserlerin yanı sıra "İtirafçı Olma", "Pardon" ve "Tören" isimli üç yeni şarkı da bulunuyor...

açılıyor, lütfen bekleyin...




meta taqs : Sezen Aksu Yürüyorum Düş Bahçelerinde Albümü Dinle Sezen Aksu 2009 Albüm Dinle, sezen aksu dinle, online sezen aksu dinle, sezen aksu şarkıları dinle, sezen aksu yürüyorum düş bahçelerine albümünü dinle,
sezen aksu yürüyorum düş bahçelerine albümünü indir, online şarkı dinle

0 yorum:

Back to Home Back to Top