Uygun Adım Aşk Dizisi Uygun Adım Aşk

Yaz dizilerinden bir tanesi daha başlıyor.Dizinin adı Uygun Adım Aşk.Bu dizi biraz Emret Komutanım’a benziyor gibi..Böyle saçma dizilerin gerçeği yansıttığını hiç düşünmüyorum…Okul, askerlik, iş, arkadaş ortamlarını konu alan (saçma diyebileceğimiz) dizileri izleyen kişiler o ortama girdikleri zaman dizide gördüklerini taklit ediyor.Hiç olmayan bir ortamı var gibi gösteriyorlar.(Misal K.V’e özenen gençler, liselerdeki şiddet olayları)Neyse gelelim dizinin konusuna;


Dizi askerlikle ilgili…Karacılar ve Denizciler aynı yerde kalmak zorunda kalıyorlar.Denizciler ve karacılar birbirlerine taviz vermemektedirler.Aralarında çok büyük farklıklar vardır ama beraber olmak zorundadırlar….



Dizi Fox TV’de ekrana gelecek.


Askerlikte böyle birşey olacağını sanmıyorum ciddi bir iştir yoksa ciddi sonuçlar doğurur.



Millet üst üste 5-6 bölüm izlenilen hatta zaman olsa sezon sezon izleyebileceğim diziler yaparken, bizimkilerin yaptığı dizilerin fragmanını bile izlemeye katlanamıyorum.Sizin yorumlarınız neler ?


meta taqs:fox tv uygun adım aşk dizisi izle, uygun adım aşk, uygun adım aşk dizisi izle, uygun adım aşk dizisi konusu, uygun adım aşk hikayesi, uygun adım aşk konusu, uygun adım aşkın hikayesi

0 yorum:

Back to Home Back to Top