Knight Online Bedava Charlar

Knight Onlineda charları kasmak çok zordur.Charları kasmak parası bol olan kişiler tarafından pek tercih edilen bir durum değildir.Sabah akşam bilgisayar başında kalara gözlerinizin içine edersiniz …Üstelik kasarken rpr yapmak, party bulmak, pot ve mana parası adamı öldürüyor.Heleki mage iseniz party toplanıcak, sonra priestiydi bilmem neyi insanı çıldırtıyor bir süre sonra….

Paylasonline.com olarak sizler için internette gezen idleri ve şifreleri topladık.Gerçek olup olunmadığı bilinmemektedir zira ben oynamıyorum artık ! Bedava 83 level char verseler yine oynamam çünkü charı satardım : )

Charların giriş ve idleri ve şifrelerini .txt dosyasında topladım.Çünkü kalabalık yapsın istemiyorum burada.Kötü bir görüntü oluşturur.

Bu charlar ortalık malı oldu diyorsanızda bir üst levelde ne var, mageler nasıl oluyor, hangi skiller hangi karakterlerde en azından kullanırsınız bilgi edinirsiniz.Unutmayın teccübe çok önemli…Bunun dışında charlarda unutulan itemler olabilir L’den hemen kendinize yollamayı unutmayın …Ganimet çok önemlidir.

Bedava char listesini indirmek için tıklayın.

Şifre:paylasonline.com

Charların şifreleri ve idleri doğru olmuyabilir.Saçma sapan yorumlar yapmayın…Bütün yorumları denetledikden sonra yayımladığımızı unutmayın ve bedava char bulmanında ne kadar zor olduğunu !




ty paylasonline


meta taqs : Knight Online Bedava Charlar

0 yorum:

Back to Home Back to Top