unutulmaz msn nickleri unutulmaz nickler

İstanbul bana hep seni hatırlatıyor.
Çünkü onun gözleri de en az senin ki kadar yeşil*
unutulmaz nick sözleri
Yine akşam oldu,
Yalnızlık omuzlarıma çivisini çaktı yine,
Uzaklık aynı gerçi,
Heryerdeyken olan uzaklığın pek değişmedi,
Yine akşam oldu orda olduğu gibi,
Görebiliyorum seni burdan da,
Aynısıydı ordayken de,
Uzaklıktan korkmuyorum belki de,
Orada da aynıydı uzaklık gerçi
Donuklaşmış oldu artık bu,
Bir o kadar da hüzünlü romanlar gibi,
Galiba ben baştan kaybetmişim,
Belki de ben baştan kazanmışım, insanlık kaybetmiş ..





Sana hiçbir şey söylemek istemiyorum.
Bütün sözcükler yetersiz*

istemiyoruz aslında ölmek..
istediğimiz mutluluğun yerini bilmek ~



Bir b*k anlamadığım zamanlar

çok hoşuma gidiyorsun,,

senden bir b*k anlamıyorum.

ve böyle çok iyi !



neden ısıtmıyor peki güneş?.. Yokluğundan mı yoksa..?


" Sensizlikten oluşan hastalığıma..
Senin bile çare olamayacağını..
Benim için artık çok gecikildiğini anladım.. "

İnsan hergün anımsarmı aynı gözleri,
Seni seviyordum ve senin haberin yoktu.

*


Sevinçlerim oluyordun arasıra, sen hiç bilmiyordun.

* bilinmeyen sözler


İşte yine aynı... Kalbimi acıttın. Her zamanki gibi.
Değiştik sanıyordum.
Ve sen yine bilmiyordun..






KeLimeLere anLam yükLemekten Vazgeçtim AnLatasım yok, anLayasım yok... ÖyLesine işte..
Sadece susarak özlüyorum seni, hiç tanımadan ne garip?!..







Bir insanı herhangi biri kırabilir, ama bir tek en çok sevdiği acıtabilirmiş.
Çok acıttığında anladım*



Seyretmediğim siyah beyaz bir film gibi hayat
Seyretmeye korkuyorum
Bitince sen çıkarsın diye dinmiyor gözlerim
Ölüm kadar zordu gidişin*
Ne benim oldun ne aklımdan çıktın.


Sen sesini alıp gidince ben burda dilsiz kaldım
Ya sen bana fazla geldin
Ya ben sana az kaldım ..



Sen benim hiçbir şeyimsin
Yabancı bir şarkı gibi yarım
Yağmurlu bir ağaç gibi ıslak
Hiç kimse misin bilmem ki nesin
Uykumun arasında çağırdığım
Çocukluk sesimle ağlayarak
..
Sen benim hiçbir şeyimsin !

Her sabah sensizliğe uyanmak
Her gece karanlığında seni aramak
Kolay mı sensiz yaşamak
Herşeyim sen olunca....
Sensiz bu hayatta nefes almak
Ölmeyince silinmiyor hasretin
Ölmeyince unutulmuyor yüreğin
Her sokakta sesini aramak
Her rüyada ismini anmak
Kolay mı sensiz nefes almak
Herşeyim sen olunca....
Sensiz her rüyadan kabusla uyanmak
Ölmeyince unutulmuyor gözlerin


meta taqs : unutulmaz nickler,unutulmaz sözler,unutulmaz msn nickleri,unutulmaz msn sözleri,unutulmaz msn nick ve sözler

0 yorum:

Back to Home Back to Top