Sagopa kajmer nickleri

Sagopadan dedim ama araya kolera'da karısabilir .)



Çok kişiyi öldürdüm cesetlerinde parmak izim yoktu.
Soğukluk içimi ürpertti damar kanım dondu.
Sagopa kajmer nickleri

Denedim olmadı , çabalarımın sonu nihayete varamadı ben hüsrana komşuyum

ateşten gömlekler,
topraktan çömlekler,
ne maymundan geldin,
ne de seni getirdi leylekler,
sago ya kulak ver!...


İncecik ip üzerine koca ayaklar bindi , nefsim içine sindi
Kirpiklerim titremekte korkularımdan , düşersem yanarım

Felek çemberinden geç,irtihal kapını çalsın,es geç.
Edebi ebediyete intikal edin.
Çaçaron konuşur,sen yalnızca şık şeç

Boşluklarda yok olan bir neslin tohumuna zehir akıttım ki
Buyuduklerinde kıyamet alametleri çoğalacak
Sırat'a beş adım kalacak
Korktum bir an ve yutkundum

bas damarlarıma sızlasın azami hırsımın desteği olmasa hasmın hücumlarına çare arar bulamaz ki öylece yığılır maskot


Kafamı duvara yasladım omuzların yanimda yok
Ahbaplar maymun istah sahibi benim içim senle tok


Hasret gözümün ışıklarını söndüren alçak misafir
Afitap sönük bir mum ayrılık hain bir zehir
kajmer sözleri

Benim bahsettiğim o derinlik hiç bir denizde yok , benim yumruklarımın içi boş , korkma yakmaz canını...


Tabutlara sığmayacak kadar intihar var, şeytanın siparişi
dünyanın ninnisi olmuş sirenler, ya RAB bizi özler
Şah damarım attıkça yaşını silerim çeşmin, solar hayat resmin
umut nerdesin,yine bittin nerelere gittin ben seni göremeden

Kimi dikenli güllerin ve kimisi sahte seslerin karanlık her satırda sayfalar yakılmış hislerim
Doğarken ağlar ellerimde çaresiz dua hayatki döktü yaşımı bak köroldu gözlerim


üzgünümdür hayLi vesseLam ~

0 yorum:

Back to Home Back to Top