Özcan Deniz İllallah Şarkı Sözleri İllallah Şarkı Sözü

Özcan Deniz İllallah,Özcan Deniz İllallah şarkı sözü,Özcan Deniz İllallah şarkı sözleri,Özcan Deniz İllallah dinle


Çok eskiden herkes yerini bilirdi
Bilirdi kim kadın kim erkek değildi
Misal evlilikler ömür boyu sürerdi
Bir yastıkta kocayın yerinde deyimdi

Şimdi adresi kaybetmiş doyumsuz insan
Sende onlardan çıktın aslına bakarsan
Ne söyledimde bu kadar karıştı kafan
Aşk dedim başka bir şey demedim

Şansıma olmuyor en doğrusu bile
Üç gün sürmüyor
İlallah aşktan yine sil baştan
Neden hep taştan bunların kalbi

İlallah aşktan yine sil baştan
Neden hep taştan kızların kalbi
Halbuki kara kara gözlerine yandım
Kasmadım hiç kendimi oluruna saldım

Arsızlar arasında arzasını buldum
Diye diye mutluluktan uçuyordum
Şimdi adresi kaybetmiş doyumsuz insan
Sende onlardan çıktın aslına bakarsan

Ne söyledimde bu kadar karıştı kafan
Aşk dedim başka bir şey demedim
Şansıma olmuyor en doğrusu bile
Üç gün sürmüyor

İlallah aşktan yine sil baştan
Neden hep taştan bunların kalbi
İlallah aşktan yine sil baştan
Neden hep taştan kızların kalbi

0 yorum:

Back to Home Back to Top