Nankör nickler,Nankör Nick

Ağladığımı kimseye söyleme anne onlar benim içimin sızladığını yüreğimin yandığını bilmiyor....
Nankör nickler
' Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim '

Gencliğim Kuş Olup Uctu Elimden Mutluluk Sözcügü Düştü Dilimden Küllerim Savruldu Yıllar Önceden Sana Verilecek Sevgi Yok Bende


Agladıgımı Kimseye Söyleme Anne Onlar Beni Kral biliyor Kızdımı Dünya’yı Yıkar Biliyor. Agladıgımı kimseye Söyleme Anne Onlar Bir kız İcin Bu Kadar Düsecegimi Bilmiyorlar!...


˙·٠٠•● Kamasti Gözlerim bu Bedenim hep savasti Gölgemin arkasinda Görkemim kaldi..●•٠٠:


˙·٠٠•● aNLam vErEMeDim vErEmiyORuM iNsaNLar yapıyOr hEp roL !●•٠٠

˙·٠٠•● Seninle dogmusum Sensiz ölemem...Dünyayi verseler yine vazgecmem ..●•٠٠




¤ۣۜ..¤ ๑블๑◄███▓▒░░๑블๑ BakTım BakTım PenceReDen gOkYuzuNe DaLmıS GiTmiS RuHum GökYüzüNe... ░░▒▓███►ஐ ๑블๑


Das Passwort meines Gehirns und Herzens lautet Deniz = kalbimin ve beynimin Tek Sifresi Deniz.


HerKezin Biraz Faili Oldugu MecHuL Bir Cinayetim şimdi...



, ,
/( )\
\ \_/ /
/_ _\
| \> (_ ^ _)
/`\|IIIIII|/`\
\ \___/ /
şerefli nickler

anne yinemi msn'nin üstüne dantel koydun


[ /BuraX\] {heRŞey güzEL oluYor deRKen :: yook ya yaşamak istemiyorum ben...!!!!}

[̲̅M̲̅] [̲̅a̲̅] [̲̅r̲̅] [̲̅i̲̅] [̲̅j̲̅] [̲̅u̲̅] [̲̅a̲̅] [̲̅n̲̅] [̲̅a̲̅]


aKlımDa ÇekiP GitmeleR VaR Şu GünlerDe..!

ßu saattén s0nrA UgrA$mAm DünümLé wé DünümDékiLérLé.,.ßén yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLérLé...!!!...

siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

BeNDeYDiN NeFeS GiBi, SeNDeYDiM HeVeS GiBi, ALLAH KaHReTSiN SeNiN GiBi SeVeNLeRi!!!!!!!!!

….En yakın bildiğim vefasız çıktı, beni DÜŞMAN değilde dostlarım yıktı….

Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi????


,nankör sözler,msn nickler

0 yorum:

Back to Home Back to Top