Kenan Doğulu Beyaz Yalan Şarkı Sözü Beyaz Yalan Şarkı Sözleri

kenan doğulu beyaz yalan,kenan doğulu beyaz yalan şarkı sözü,kenan doğulu beyaz yalan şarkı sözleri,kenan doğulu beyaz yalan dinle

Kenan Doğulu Beyaz Yalan Şarkı Sözü

Sevgilim otur biraz konuşmamız gerek
Sana hiç yalan söylemedim bil
Ama bazı şeyleri biraz eksik anlatmış olabilirim
Yıkılmayız yağmasakda gürleyen cinsteyiz

Bulunmaz taşlardan bir kolyeyiz
Küçük sağlam düğümlerle uğraşmayız
Buzdağının altında üşüdüm yalnız kaldım
Mevsim geçsin diye bekliyorum

Kum yapanın tuzağında çaresiz kıvrandım
Üzüntümle yüzleşiyorum
Sev beni senden tek dileğim sev beni
Dinle beni açma geçen bölümdeki

Alkışlanmamış üzmüş kırmış perdeyi
Beyaz yalan beyaz yalanlar diyor adına
Günahları kendi boyunlarına
Bence palavra senide benide yiyorlar

En temiz duygularımla sevdim ben seni
Ama şartlar denen o vahim şey
Caydırmış olabilir bunca mahur aşkzedeyi
Geç beni biz diye bir film olsun vizyonda

Resimlerin duvar kağıdında mutfağımda
Yatak odamda heryerde senlik var
Koydum başımı üstüne kalbini
Yüksekten daha iyi gör diye gerçekleri

Beyaz yalan beyaz yalanlar diyor adına
Günahları kendi boyunlarına
Bence palavra senide benide yiyorlar

0 yorum:

Back to Home Back to Top