Kapak Msn Nickleri Kapak Nickler

Yoğun istek üzerine kapak nicklere yenilerini ekliyoruz. Hiçbiryerde olmayan bu güzel msn nicklerini umarım beğenirsiniz.. İşte kapak msn nickleri;


> Beni sevmeK yürek ister.. Su içmeye benzemez, asit içmek gibiDir, yakaR adamı, iLikLerine işLer!

> Ben kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?

> arka sokakLarın çocuğuyuz, bize yakışmaz itLere yem oLmak.. ya aDam gibi ya aDam gibi gideRiz!

> aşkTan ne anLar sosyete Kızı.. Hiç sevmiş mi her gün öLmeyi göze aLa aLa...!

> itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim ;)

> güLmek bir tek oNa yakışıyoR..!

> aDam oL öyLe Yaz!

> Yazmak tarzım değil! çizerim (H)

> Biz akıL vermez, gösteririz.. Konuşmaktansa susar, ses bekLeriz.. Değer verdikmi karşıLığını isteriz..

> bu nickler yoqbea.blogspot.com sitesine aittir.



meta taqs : kapak msn nickleri,kapak msn nickler,kapak nickler,kapak sözler,kapak msn sözleri

0 yorum:

Back to Home Back to Top