Açıköğretim 2009 Final Sonuçları Açıköğretim Final Sonuçları

Açıköğretim finalleri ne zaman açıklanacak? - Açıköğretim final sonuçları 2009

Bugün ve yarın birden çok oturumda gerçekleştirilecek olan açıköğretim final sınavları öğrenciler için büyük önem taşıyor.Açıköğretim finallerinden başarısız olan öğrenciler Eylül ayında gerçekleştirilecek olan bütünleme sınavlarına girmek zorunda kalacaklar.Bu yüzden bu sınavda alacakları notun çok büyük etkisi var.Çünkü açıköğretim vizelerinin %30'u ve açıköğretim finallerinin ise %70'inin ortalaması 50 olmalı ki öğrenci o dersten geçmiş sayılsın.

Açıköğretim Final sınavları devam ederken, sonuçlar açıklandığında bu sayfa üzerinden sınav sonuçlarınıza bakabilirsiniz.(Final sonuçları yaklaşık 3 hafta sonra açıklanacak.Tam tarih şu an net değil)

Not: Açıköğretim final sonuçları açıklanmamış.Heralde millet açıklandı zannedip yığılınca site kilitlendi.Lütfen şu an sınav sonuçlarına girmeyi denemeyin.Sonuçlar açıklandığında aşağıdaki bağlantıdan sonucunuza bakabilirsiniz.
Sonuçlar için tıklayın.


meta taqs : açıköğretim final sonuçları , açıköğretim 2009 final sonuçları,açıköğretim finali sonuçları,açıköğretim finalinin sonuçları

0 yorum:

Back to Home Back to Top