TTnet Oyun - TTnetoyun.com.tr - www.TTnetoyun.com.tr oyun

ttnetoyun,ttnetoyun.com.tr,www.ttnetoyun.com.tr,ttnetoyun.com.tr oyun oyna,ttnetoyun.com.tr oyun sitesi,www.ttnetoyun.com.tr oyun

TTNET
Müzik ve TTNET Video portallarının ardından üçüncü sırada hizmete giren TTNET Oyun'da yer alan tüm oyunlar tamamen Türkçe olarak kullanıma sunuluyor.

Diğer taraftan ailelerin gönül rahatlığıyla çocuklarının oynamalarına izin vermesi hedeflenerek seçilen oyunlar şiddet argo gibi olumsuz öğeler içermiyor bilgisayar için tehlikeli olabilecek linkleri barındırmıyor ve oyunların içinde reklam uygulamaları bulunmuyor.

Tüm ziyaretçilerin erişimine açık oyunların da yer aldığı TTNET Oyun'da üyelere özel oyunlara erişmek için TTNET ADSL kullanıcısı olmak gerekiyor. TTNET Oyun portalı TTNET Müzik ve TTNET Video portalları ile aynı şifreyi kullandığından birine üye olan kullanıcılar aynı şifre ile üç portala da kolayca erişebiliyor.

TTNET müşterileri kendilerine ücretsiz sunulan TTMail e-posta adresleri ile siteye kolayca üye olarak hem tüm oyunların sınırsızca keyfini çıkarıyor hem de elde ettikleri yüksek puanları puan tablosuna girebiliyor.

Kaynak : Güncelliste

6 yorum:

Adsız dedi ki...
8 Ağustos 2009 03:51

ttnetın oyun portalı super gercekten ıstedıgım oyunu ıstedogım zaman oynuyorum

Adsız dedi ki...
8 Ağustos 2009 03:51

ttnetın oyun portalı super gercekten ıstedıgım oyunu ıstedogım zaman oynuyorum

Adsız dedi ki...
8 Ağustos 2009 03:51

ttnetın oyun portalı super gercekten ıstedıgım oyunu ıstedogım zaman oynuyorum

Adsız dedi ki...
24 Ağustos 2009 04:47

abicim adamlar oyun sitesi yapmış hakikaten.ttnet oyunu inceledim süper oyunlar var cidden.

Adsız dedi ki...
28 Eylül 2009 07:41

ttnet oyun içindeki bütün oyunları inceledim aile koruma şifreside var.tam çocuklara göre ben aldım tüm velilere tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...
9 Ekim 2009 04:39

şanslı adamım velhasıl he ttnet oyun portalına üyeliğimi yaptığımdan beri havalar çok ii gitmiyor bende evde tadını çıkarıyorum ):

Back to Home Back to Top