Genco Ecer Sen Ve Ben Şarkısı Sözleri

Hiç düşündünmü kendin kadar beni
Hiç üzüldünmü üzüldüğün gibi
Bazen haklı bazen haklı her zaman kavgalı
Bir de sen yanlış yaptın sevgilim hatalısın
Bana sordunmu benim oldunmu
Kalbim kalbinin içine koydunmu
Hala heyecenlı hala suskunmu
Kendini hiç benim yerime koydunmu
Bana sordunmu benim oldunmu
kalbim kalbinin içine koydunmu
Hala heyecanlı hala suskunmu
kendiini hiç benim yerime koydunmu

Hiç düşündünmü kendin kadar beni
Hiç üzüldünmü üzüldüğün gibi
Bazen haklı bazen haklı her zaman kavgalı
Bir de sen yanlış yaptın sevgilim hatalısın
Bana sordunmu benim oldunmu
Kalbim kalbinin içine koydunmu
Hala heyecenlı hala suskunmu
Kendini hiç benim yerime koydunmu
Bana sordunmu benim oldunmu
kalbim kalbinin içine koydunmu
Hala heyecanlı hala suskunmu
kendiini hiç benim yerime koydunmu


genco ecer, genco ecer dinle, genco ecer şarkılarının sözleri, genco ecer sen ben şarkısını dinle, genco ecer sen ben şarkısını dinle indir, genco ecer sen ve ben şarkısı, genco ecer sen ve ben şarkısının sözleri, genco ecer son albümünü dinle, goncoecer.com, sen ben şarkısı genco ecer, sen ve ben şarkısının sözleri

0 yorum:

Back to Home Back to Top