Metin Işık Aydan Güzel Hasret Koydum Adını 2009 Son Albümü Dinle

01. Metin Işık – Aydan Güzel
02. Metin Işık – Hasret Koydum Adını
03. Metin Işık – Seni Seviyorum
04. Metin Işık – Nerden Bileydim
05. Metin Işık – İnsan
06. Metin Işık – Yine Ateş Düştü
07. Metin Işık – Duygular Yalanmış
08. Metin Işık – Gözlerinde Bir Nişanım
09. Metin Işık – Eskiden Arardın
10. Metin Işık – Eşten Yana dosttan Yana
11. Metin Işık – Gardaş
12. Metin Işık – Erciyesten Bir Yel Esti


aydan güzel albümü metin ışık, gardaş şarkısı metin ışık, hasret koydum adını şarkısı sözleri, metin ışık 2009 albüm listesi, metin ışık adan güzel şarkısı sözleri, metin ışık albümü, metin ışık aydan güzel albümü, metin ışık gardaş şarkısı sözleri, metin ışık hasret koydum adını şarkısı sözleri, metin ışık insan şarkısı sözleri, metin ışık insan şarkısını dinle, metin ışık nerden bileydim şarkısı, metin ışık nerden bileydim şarkısı sözleri, metin ışık son albümü, metin seni seviyorum şarkısı sözleri

0 yorum:

Back to Home Back to Top